jag och dagen.


oh. har varit ute i det vackra vädret hela långa dagen. och som sällskap har jag haft nicole och frank. kan nog inte bli mycket bättre än så. vi har promenerat runt och tagit små pauser i solen. druckit kaffe och frank småbadade lite i sjön. dagen avslutade vi på nicoles balkong - ännu mer kaffe och gott fika. tack för den fantastiska dagen finsyster.

och jag hämtade ut mitt efterlängtade paket från lush. men hm. de hade missat att skicka med min bubbelbit the comforter. men jag var kvick och ringde upp dem - och den trevliga killen som svarade tog mitt namn och nummer och sa att han skulle se till att de som arbetar på postordern ringer mig i morgon. så det slutade ju lyckligt.
men sen ringde jag västervik sjukhus för att begära ut kopior av mina journaler. tanten som svarade där var bra konstig och jag önskar att killen som svarade i telefonen hos lush även arbetade som sekreterare på sjukhuset. men en kan inte begära allt för mycket. tydligen.

nu är jag hemma hos sirikatten. huden i ansiktet bränner lite smått och jag älskar det. ryggen har knappt gjort ont överhuvudtaget idag - vilket innebär att jag kan fortsätta gå långa promenader utan större problem. tack för det ryggen.
men jag fick kramp i baksidan av högra benet när vi satt och fikade på balkongen. det gör fortfarande ont. jag får kramp hur lätt som helst. och var som helst också. får t.o.m. kramp i käkarna ibland när jag gäspar. och i tårna, ryggen, nacken, axlarna - you name it. borde passa på att ringa läkare nu när jag har frikort. kan inte tänka mig att en ska ha så mycket kramp. fast mammas morfar hade tydligen också kramp ofta - och mamma har det också. kanske kan kramp gå i arv. hurra för mig då.

puh. orka skriva mer. nu blir det ett stort glas med kallt vatten och sen borde jag kanske peta ner lite mat i magen. eller göra mig en kopp kaffe istället.

Kommentarer
Postat av: Nina

Gött! Våren är på väg även till oss! Kram

2011-04-19 @ 22:24:02
URL: http://morbida.blogg.se/
Postat av: S

testa magnesiumtabletter om du inte gjort det ännu. inte multivitamin eller nåt sånt, utan bara extra magnesium, har hjälpt mig finfint.

hoppas det löser sig!

2011-04-21 @ 16:50:20
Postat av: Jackie

s: ja, jag ska nog ta och testa magnesiumtabletter. tack för tipset!

2011-04-21 @ 21:32:37
URL: http://sockerkyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0