inte fan bryr jag mig.


det finns så mycket som ögat aldrig uppfattar. ingenting du hör.
något där innanför som skriker högt och river djupt. och du är den enda som vet sanningen.
ingen ställer sig upp och för din talan. det är den starkaste som överlever och det finns ni som slåss för att hamna överst.
vad hände med att ge och ta. sluta kräv tusen och ge tillbaka åtminstone hundra. det borde synas på mig att jag drunknar och dina ögon skvallrar om att du ser fast inte orkar bry dig.
du måste hävda dig själv och offrar gärna mig. och inte fan bryr jag mig - om du nu trodde det.

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja visst. Så bra skrivet! Jag ser dig och tycker att du är fantastisk!

Kärlek

2011-04-11 @ 15:36:20
URL: http://morbida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0