i am addicted i suppose.


nej. den här dagen går i grått. tänker och försöker. men ingenting blir av. det finns ingen motivation och absolut ingen ork. jag söker sirikattens uppmärksamhet hela tiden. men nu vill hon ligga i badrummet och sova - så jag låter henne vara ifred. och jag är rastlös till tusen. har tänkt att ta ett bad länge nu. men att behöva resa på fetröven och ta tag i saken fungerar inte. hej och hå.
jag tog fram massagekakan ännu en gång och axlarna fick sig en omgång. är så stel och öm i hela kroppen. nu är jag mest mör - och luktar eteriska oljor. det är fint. en kaffe på det och livet lockar nästan lite.

jag väntar på mina grejer från lush. är störd och kan inte tänka på annat. kollar deras hemsida tusen gånger om dagen och får en orgasm nästan varje gång. alla härliga saker och jag vill ha allt allt allt. så fort jag får pengar lägger jag ännu en beställning. och så ska jag sortera bort alla skitprodukter jag har här hemma.
och i tankarna planerar jag en roadtrip till linköping (tror det är närmsta lush-butik) och där ska jag gå in i butiken och lägga mig på golvet. sen hoppas jag på att de låter mig ligga där och bara njuta.

nej - fy fan. nu ska jag fortsätta med att vara psyksjuk.

Kommentarer
Postat av: fia.

Varit jättedålig denna helgen så jag har inte orkat kolla in din blogg. Roligt att mötas av många små inlägg. Fast tråkigt att du inte heller verkar ha haft en helt okej helg.

Jag bad om att bli inlagd på psyk i Fredags men det fanns inga platser, men haft vänner hos mig hela helgen så jag har inte behövt vara ensam så mycket. Det är helt sinnsessjukt vad hjärnan kan inbilla sig grejer. Är osäker på om jag behöver bli inlagd nu ändå, kanske att psyk fick eld i baken och skyndar sig att hitta en samtalskontakt åt mig. Tror att jag tagit mig igenom det värsta. :')



Ha det fint!

2011-04-10 @ 17:12:18
Postat av: Jackie

fia: åh, vad tråkigt att höra att du haft en mörk helg. tur att vänner finns. jag hoppas verkligen att psyk ser till att ställa upp för dig - speciellt nu när du behöver det.

och det är alltid lika fint att läsa dina kommentarer. TACK! <3



ta hand om dig. kärlek!

2011-04-10 @ 17:30:52
URL: http://sockerkyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0