hej och hå.


kunde inte somna igår. hurra.
och sen har nattens sömn varit hackig - som vanligt. men det är väl bara att vänja sig vid att sömnen är skev. helt enkelt. men jag låg kvar länge i sängen idag. snurrade in mig i täcket och bara låg där och tittade på sirikatten som låg och sov på den andra kudden. hon är bra magisk den katten.
och först när hon lämnade sängen - då lämnade jag sängen. för kanske en timme sen eller så.

idag är ingenting planerat. men jag tänker att jag åtminstone ska göra en sak från 365 saker du kan göra. sen kanske se till att boka en tvättid. och sen kanske hångla lite med mina produkter från lush. om någon nu skulle ha missat att lush är min nya kärlek.

och så har jag tusen myggbett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0