fuck off and die.


dagens grej verkar vara pedofili. nu är det "kändisar" som träder fram som offer för dessa sjuka äckel. det är helt sinnes hur många personer som bara i detta land går runt och tiger och bär på dessa tärande hemligheter.

annars så har sirikatten diarré som bara den. vaknade i natt och fick torka bajs i hela lägenheten. sen nu i morse var det mer att torka. stackars min älskling. men jag är nästan hundra på att det är det nya torrfodret som gör henne så dålig i magen. för något annat tycker jag inte att det kan vara. för hon är så pigg annars och visar inga symptom på att vara sjuk. så jag ringde snälla mamma och hon köper nytt foder till siripiri - det fodret vi hade innan den här bajssjukan kom. så nu får vi hoppas på att gullekatten blir bättre. och jag har tagit bort maten för henne - tänker att hon får fasta tills ikväll någon gång och bara dricka en massa vatten. min älskade lilla skrutt - tycker inte om att hon mår dåligt.

Kommentarer
Postat av: Maria

När du bytte foder, bytte du bara rakt av eller blandade du förra med det nya?

Om man låter foderbyte ta tid så brukar det gå bra.

Kram till stackars sjuklingen

2011-04-28 @ 13:15:27
URL: http://www.fenix.bloggplatsen.se
Postat av: Jackie

jag blandade det gamla med det nya. har gjort så varje gång jag har bytt foder. men hon har aldrig reagerat såhär. och jag vet inte om jag står ut med allt det här bajset - så det känns som om att jag byter tillbaka till det förra fodret faktiskt.

2011-04-28 @ 13:25:25
URL: http://sockerkyss.blogg.se/
Postat av: Maria

Tycker verkligen du bör byta tillbaka, stackars lilla katt!

2011-04-28 @ 14:11:27
URL: http://www.fenix.bloggplatsen.se
Postat av: Nina

Dessa hemligheter tar livet av människor. Jag har mått illa hela dagen av löpsedlarna. Jag vill inte att det skall finnas.

Stackars sirikatten! Jag hoppas att det blir bättre snart!

<3

2011-04-28 @ 18:18:11
URL: http://morbida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0