fett med dosett.


höll på att börja gråta i morse när klockan ringde. har sovit så förbannat dåligt hela natten och sen framåt morgonen så kunde jag äntligen sova ordentligt - tills klockan ringde då. jag tror att jag snoozade i en timme - vilket innebar att jag fick stressa ner till psykrehab för att hämta mina mediciner.
och - vilken jävla snygg dosett jag fick sen då. tack dosett® för att ni vidgar era vyer och gör dosetter med glada färger. mycket uppskattat.
och självklart var jag ju tvungen att dela med mig - så här har ni en kass bild på mina nya kärlek;



nu kallar kaffet på mig. och självklart days of our lives.

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag minns inte när jag kunde leva utan min dosett... Jag

behöver inte ens dela den själv eftersom jag får den

påfylld må, on, fre! Nja, det kanske inte är så kul att

inte få ha det ansvaret själv men men.

Jag ska lägga ut en bild på min kitchiga dosett någon

dag som jag blev pålurad av min ssk:)

Kram

2011-04-08 @ 14:20:48
URL: http://morbida.blogg.se/
Postat av: Jackie

nina: ja, samma här. jag får min delad varje fredag. det är vardagslyx!

och ja - bild på din dosett vill vi ha! ;)

2011-04-08 @ 14:28:32
URL: http://sockerkyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0