faktiskt en god morgon.


sitter och snurrar runt på alla möjliga hemsidor och forum. försöker vidga mina vyer och våga vara. har sovit bra den här natten och vid klockan 09.00 var jag pigg i tankar och kropp och klarade av att lämna sängen. what´s going on kan en ju fråga sig. men det är bara att tacka och ta emot.
seriöst funderar jag på att börja skriva längre texter. jag orkar sällan "skriva färdigt" mina texter/tankar/funderingar och det blir mest småkladd i anteckningsboken vid sängen. det får bli mitt vårlöfte.

det blåser storm (okej - kanske inte storm) utanför och jag ser framför mig hur grannhuset kommer få hela skogen över sig. och där kom jag på att jag behöver ringa öppenpsyk.

så nu avslutar vi här. och - jag har lagt upp en massa länkar här på bloggen. ni borde testa att klicka på dem. de kommer ta er till en massa bra sidor.

Kommentarer
Postat av: Nina

Yey! Jag måste bara säga att jag älskar att läsa din blogg.

Jag känner igen småkladdet i anteckningsböcker. Det hade varit

kul att kunna knyta samman dessa:)



Skvätter lite kärlek på dig!

2011-04-07 @ 16:00:53
URL: http://morbida.blogg.se/
Postat av: Jackie

<3

2011-04-07 @ 18:32:37
URL: http://sockerkyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0