ett lushfyllt bad.


alltså - att ta ett varmt bad tidigt på morgonen är ju verkligen grejen. och sen duscha sent på kvällen. ett magiskt recept. fast alltså - inte allt på samma dag. någon måtta får det vara på vattenslöseriet.
och testade min schampokaka seanic från lush för första gången idag. herrejösses vilket fantastiskt lödder - och då snurrade jag den kanske bara tre varv på skallen. fattar ni hur jävla dryg den är. och den luktar himmelsk. jag ljuger inte. och blanda den med doften från min demon in the dark-tvål och bubbelbiten creamy candy bath - hela jag och hela lägenheten luktar som en godispåse.
så där - då fick jag in lite lush-propaganda även i detta inlägg. go me.



nu blir det att göra en kopp kaffe. och runka lite till lush´s hemsida. mouhaha.

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag tycker att du ska få pengar av lush så bra reklam du gör.

Jag skall unna mig något från dom. Man behöver ju vara snäll mot sig själv har jag hört;)

Tack för allt fint du skriver till mig. Det betyder jätte mycket!

Massa kärlek!

2011-04-13 @ 10:31:55
URL: http://morbida.blogg.se/
Postat av: Jackie

nina: ja - jag hoppas på att bli sponsrad av lush. hehe. en kan ju alltid drömma! ;)

och jag tycker verkligen att du ska unna dig något - det är du värd! <3

2011-04-13 @ 11:41:15
URL: http://sockerkyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0