colours.


sitter i soffan och balkongdörren är öppen. fåglarna sjunger och sirikatten ligger där ute och sover. fantastiskt. och jag har lyckats hitta energin som legat gömd i någon mörk vrå alldeles för länge nu.
ser fram emot promenaden upp till willys. har lagat mina solglasögon och tagit fram en kofta som idag får fungera som jacka. idag tänker jag inviga våren med pompa och ståt.
cocorosie spelas fortfarande på högsta och jag har en nygjord kaffe bredvid mig. idag ska han inte få komma åt mig och inte något av allt det andra svarta heller. jag har bestämt mig för att fokusera på färgerna idag - och därför har jag en klarblå tröja på mig (som mamma hittade på loppis i helgen, yey) och för typ första gången i mitt liv så trivs jag i ett blått klädesplagg. vote for colours.



ska renskriva handlingslistan inför willys och sen blir det att sitta på balkongen en stund. tror att solen precis har nått dit.

Kommentarer
Postat av: Lo

Hej! Tack för tipset om Smokey Taboo av CocoRosie. Har den på mina favoriter på Spotify nu.Mellow och skön.



Hoppas att din dag blir fortsatt bra.Vous le valez bien. :)

2011-04-18 @ 18:02:09
Postat av: Anonym

Vilken härlig bild :)

Kul att få ett ansikte på vem du är :)

Låter som detta var en bra dag och jag hoppas att ångesten drunknade i avloppet och aldrig kommer upp igen!

Heja oss <3

2011-04-18 @ 21:39:53
Postat av: Nina

Åh så söt du är! Jag ser även tecken på mysig inredning!

Som vanligt underbara ord! Du är super!

<3



2011-04-18 @ 22:24:07
URL: http://morbida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0