21.21


blev en spontantripp till moster och barnen. mamma var där och hade lite presenter till mig. hon har varit på loppis idag och jag brukar alltid bli lite bortskämd då.
fick en knallgrön manschesterkudde, tre gröna blompinnar, en bok (kvinnofrukt av rita mae brown), en fantastisk ljuslykta att ha i taket och ett fint litet blomfat. plus att jag fick ännu en krukväxt - yey!
det blir eventuellt en loppistur med mamma och moster i morgon. det ser jag fram emot. är lagom ångestframkallande och samtidigt så lugnande. en hanterbar kombination. vi får se.

missade att ta min kvällsmedicin vid klockan 20.00 - och jag får alltid såna stickningar och konstiga stötar i huvudet när jag inte tar den i tid. är den där lyrican tror jag. börjar tycka bra illa om den.
men nu ligger den och sömntabletterna i magen iaf - och jag funderar på en kopp koffeinfritt kaffe. och kanske en bit kladdkaka. om den feta kroppen accepterar att jag fettar mig ännu mer.

och - stora varma kramar till alla läsare. en extra puss till dem som skriver fina kommentarer. i like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0