14.09


jag tog tag i städningen och det känns så skönt att det äntligen är gjort. och det tar ju ingen tid heller. har en medium-disk i köket som ska diskas - men det är ingen brådska med den. jag kan diska framåt kvällen.
mina myggbett irriterar mig och jag kan inte sluta klia. de blöder och de är gigantiska. alla är stora som femkronor. men jag försöker tänka positivt - snart slutar de klia och jag tänker aldrig mer gå ut. tss.

och - jag har lagt upp min mailadress i det högra fältet. om någon av någon anledning skulle vilja skriva till mig, men inte vill använda sig av kommentar-funktionen - så är det bara att slänga iväg ett mail.

ska sortera lite tvätt och försöka ta mig ner till tvättstugan och boka en tid. en riktigt tuff utmaning. och så en kopp kaffe förstås. alltid kaffe. och tvåmedicinen - äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0