11.38


puh. somnade en stund i sängen. visserligen behövligt - men nu är jag helt konstig i huvudet. vet inte om jag är pigg eller om jag fortfarande är trött. drömde en massa konstigheter också. minns inte riktigt vad - men har obehagskänslor i hela kroppen. och jag lyckas inte skaka av mig dem.
ångesten tar lätt över när jag mår så här konstigt. och orka ångest, panik och hamrande hjärta. nej tack.
uh - jag vill inte ha det så här. är förvirrad i både kroppen och i huvudet. och det ger ju aldrig med sig. kommer fortsätta så här hela långa dagen.

Kommentarer
Postat av: fia.

Lite svårt att kommunicera via bloggkommentarer. Har med en såndär dag, men jag har tagit medicin och ska städa lite. Varit på bio två kvällar i rad för att slippa tänka så mycket. Igår hade jag en hel biosalong för mig själv, det var en nästan magisk känsla att slippa människor! :D

Hoppas att din dag känns bättre sen, kram!

2011-04-13 @ 12:18:46
Postat av: Jackie

fia: vad härligt det låter med egen biosalong! jag är superdålig på att gå på bio - men det är faktiskt vardagslyx! något en borde göra oftare.



och jag borde också städa. lika bra att sätta i gång med det på en gång. ;)



stora kramar! <3

2011-04-13 @ 12:23:33
URL: http://sockerkyss.blogg.se/
Postat av: fia.

Jag brukar försöka unna mig själv något varje dag. På helgerna brukar jag lyxa till det med pizza! :D

Är typ halvt hysterisk med städandet känns det som, inbillar mig att små träflisor från hyllan eller ludd från rengöringssvampen är djur. x)



Stor kram på dig!

2011-04-13 @ 15:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0