10.11


vaknade av att jag satte mig upp och skrek. haha. måste sätt väldigt hett ut. men iaf - drömde att siripiri trillade ner från balkongräcket. därför skriket. så jag tror att jag ska ordna balkongförbud för damen fram tills trilla-ner-skydd kommer upp. eller ja - hon får inte vara där ute ensam överhuvudtaget. bara om hon har sällskap.
annars mår jag rätt bra idag. skönt att komma upp "tidigt" för en gångs skull. ska göra en till kopp kaffe, stoppa ner morgonmedicinerna (+ magnesium) i magen och sen kolla på days of our lives. kan nästan inte bli bättre.

Kommentarer
Postat av: Maria

Å fina vilken hemsk dröm!!

Skaffa nät så du och Siri slipper vad jag och Yamas gjorde.

Min älskade bebis som samlade 10 meter ner på ren asfalt. Hemskt men han klarade sig förvånansvärt bra!

Kramas

2011-04-27 @ 13:46:32
URL: http://www.fenix.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0