säg vad en man utan ett hjärta inte kan.


jag väljer att fritt definiera ordet/begreppet familj. i min värld har det absolut ingenting att göra med blod och hej och hå. jag väljer själv min familj. utesluter och bjuder in. ett flytande begrepp och jag förändrar hur jag själv vill.
jag förnekar inte bio-familjen - men jag utmanar den.


de senaste dagarna har varit ilskna och i perioder ledsna. men tänk vad ett konstuktivt samtal kan göra. tänk vad pressade och fega människor kan säga.
fortfarande känslostormar i kroppen. men de har minskat - nu kan jag hantera dem. innan for de omkring helt utan kontroll. jag och min kära olyckssyster - tillsammans kan vi allt. ingen(ting) kan ta sönder det vi byggt upp.

tände mitt sista och alldeles för dyra doftljus. tänker att tända ljus och den här hösten inte direkt kommer gå hand i hand. djuret är alldeles för vilt. hon kommer brinna upp. så ja - jag offrar myskänslan. jag köper batteridrivna värmeljus. det blir vad en gör det till.

nicole och fina hunden gör ett stopp i kvällspromenaden för att dricka kaffe med mig. i like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0