morgonsol.


försov mig. men det var skönt att behöva stressa - det var sol ute och en cykeltur i höstsol är guld.
sköterskan på hälsocentralen frågade hur jag mådde. frågade om min arm och sa sen att jag såg pigg ut.
först blåste jag positivt. shit.
ett försök till - noll. jag fick ta min shot och tacka för mig. ses på fredag.

på konsum skulle det handlas torrfoder till grannkatten. och där träffar jag på moster och stora dagispojken. två år fyllda och tiden gick alldeles för fort. vi sällskapar hem.

en timme hos grannkatten. vi vattnade träden och satt i solen på balkongen. tog en fin bild på honom och skickade till husse. husse svarar att han är på väg hem. trots ostabilitet. tack psykvården.

nu hemma hos sirikatten. hon är min bästa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0