från och med nu.


tänker ge det här med bloggandet en chans. det kommer bli mycket skrivande om livet; samlandet, katten, böckerna, hemmet, loppisarna, feminismen...







har varit på hälsocentralen, tagit min shot där idag. måndag, onsdag, fredag. sen posta tre paket. handla lite mat och snus - sen hem och äta frukost.
utanför blåser det nära storm. siri ligger i sängen. vi sov en stund tillsammans. jag gick upp för att dricka kaffe och ta en cigg på blåsiga balkongen. hon låg och ligger fortfarande kvar. <3
kunde inte sova i natt - så jag klippte håret lite. det blev bra. nu fattas bara lite färg. tänker nog brunt.

ska iväg. knutar på vänskapsrepet. det ska pratas och lösas upp. avskyr konflikter.

Kommentarer
Postat av: Fudji_blomma

Jag tar och tittar in ;)

2010-09-27 @ 20:01:16
Postat av: Lisa

Hi...nice att kunna följa dig på bloggen....hoppas det kan hjälpa dig till ett bättre liv..annars kommer ja kämpa för att du ska få det----<3

2010-09-27 @ 23:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0