total koma.


det var fan nästintill omöjligt att lämna sängen idag. varit uppe korta stunder - men varit tvungen att lägga mig igen. somnade nästan när jag satt på toa.
jag fattar inte. antingen sömnlös. eller så kan jag inte vakna. fuck it.

nu är jag uppe iaf. efter många om och men. påklädd. tänderna borstade och kaffet varmt.
planerna att cykla till willys blir nog inte av. regnregnregn. men tänker jag ska tigga bilskjuts av pappa. halva köket är fullt av pantflaskor och jag har ingen mat. men ska köpa frukt i stora lass. frukt är mat. och tobak.

finnig som ett as är jag också. min kropp verkar inte må så bra.
men vad är det för fel nu då. prata med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0