this town kills you when you are young.


en dag som startade bra. fortsatte bra. hade mina vackra älskade syster på besök.
nicole - jag älskar dig.

nu hemma. varit på mitt första (och antagligen enda) ljusparty. vann i lotteriet och kände mig överlägsen en kort sekund.
men nu. landa hemma. plocka lite och ta mediciner. sätta sig vid datorn. och här sitter jag.

ja. här sitter jag med hjärtklapprande ångest. tårar och hulk.
förstår ingenting. jag fattar verkligen inte. hur kommer det här sig då.
det är så förbannat opepp att drabbas av den här ångesten. och samtidigt känner jag mig så jävla dum. varför fan mår jag så jävla fucked för. det har ju varit en bra dag. jag har ju varit glad.
helvete helvete helvete helvete. helvete.

kan tydligen inte ens klara av att ha en stabil dag. det är patetiskt. jag är patetisk. helt okontrollerbar. whacko.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Älskar dig med! hoppas ångesten släpper snart! du förtjänar bättre än så.

2010-10-21 @ 12:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0