lunchrapport.


att gå upp kl. 06.00 har faktiskt sin charm. jag erkänner.
jag spontanbokade tvättid och hämtade precis upp den sista tvätten. en del ska vikas. hängas upp i garderoben. sorteras och läggas i rätt korg. två koftor hängdes upp på tork i badrummet. tillsammans med lite sänglakan.
att tvätta är bra vardagsterapi för mig. det håller mina kaostroll borta.

men tvätta är absolut inte allt jag har gjort.
jag har organiserat om mina kläder. en stor papperskasse med strumpor ska doneras till pappa.
en kan väl egentligen säga att jag sysselsatte mig med att städa ur och organisera om i mina garderober och skåp. lite ska kastas. en del ska ner till källarförrådet.

nu tänker jag göra en kopp kaffe och vika lite tvätt. guld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0