jag trotsar sömnen.


får ingen ro i kroppen. går inte att somna.

så istället tog jag några foton på saker som ska säljas på druvdalen. taf merriweather och en bricka med blossom och baby blossom på. brickan har jag tre exemplar av. så jag säljer den som är i sämst skick. och merriweather fastnade jag aldrig för. hon var ett spontanköp på tradera. som så många andra. men de har jag också sålt.
plus skönt med lite extra cash.

ska iaf se till att lyckas vinna en av mina wants. en g2-baby. dreamer. himla söt. plus att mamma hittade dreamers tvilling drifter på loppis förra hösten. så vinner jag drifter så får jag mitt första kompletta mini-set. yey.
louise har även fått mig att sukta efter en annan g2-baby. baby honeyberry.
åh. g2-babies. ursöta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0