i started to dance remember.


idag är allt svart eller vitt. det är så jag vill ha det. signaltornet kan inte ta emot andra kommandon. inga som handlar om färg.
men jag väljer att göra så. det är mitt eget. ni har inte tillåtelse att röra vid mig och mitt.
det är på gott och ont. alla val och alla ord som hittar ut.

det är inte döden jag vill åt. inte heller skräms jag av döden.
det är livet jag utmanar. begär att det ska ändra skepnad. anta en ny form. kanske inleda ett samarbete.
jag och livet. arbetskamrater.
mina knep går inte att räkna. likt nattens alla stjärnor. du tappar räkningen ganska kvickt.

remember.
jag virvlade. kommer du ihåg mitt leende. det var jag hela tiden. hand i hand med livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0