i am a free bitch.


först och främst; förbannade jävla otrevliga äckliga gubbslem på willys. hoppas du dör.

annars. efter en internetfri söndag så känns det inte så spännande med internet ändå. jag trivdes fint som fisken i soffan. dagens att göra är veckoschema. jag behöver det. och för att faktiskt försöka fortsätta med internetfri dag. promenader. kanske simma trots ärriga tjockkroppen. yeah.

för övrigt så är jag är förälskad i ellen page. såg whip it i helgen. jag älskar henne. måste se candy och juno snart igen. ni borde också se dem - se alla tre! ♥

baby.

Kommentarer
Postat av: Josefine R

Åh Ellen Page är ju helt fantastisk! Hoppas det är nån ny film med henne på filmfestivalen i år! :)

2010-10-18 @ 21:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0