hemmasjuk.


jag är så förbaskat kär i min lägenhet. jag längtar efter den när jag är borta. och jag bara njuter när vi är tillsammans.
men som sjukskriven pga psykiska besvär. ja, kalla det vad ni vill. ung_och_trasig_85. yepp. ja - då är det ohälsosamt för mig att tycka om att vara hemma. ensam.
varför är det så jävla destruktivt att tycka om att vara hemma.
det här är nog första gången i mitt liv som jag verkligen kan känna mig hemma. alltså. det kräver ju sina hurra ändå.

blir en zopiklonfri kväll/natt. och visst smyger paniken runt hörnen. men det är ju faktiskt bara en tablett. jag delar inte piller längre. så nej tack. du kan behålla den.


i am gonna fuck you. until you stay fucked.

flickor flickor flickor. den här sången är till er.
tack peolove för jonas gardell-rekommendationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0