den som lever får se.


jag tänker fortsätta vara stark. bestämt tacka nej till frestelser och triggande personer. jag dömer inte. men jag vägrar ta del av det. tänker inte acceptera respektlöshet. jag har kommit alldeles för långt.
så vill du fortsätta leva i dimman - var god fortsätt. men låtsas som om att du inte känner mig tack.

annars har dagen har varit fin. sov en lång stund efter att jag kommit hem från hälsocentralen. siri lekte krig med favoritråttan i sängen. förstås.
kaffe kaka och prat hos nicole. fint friskt fantastiskt. kunde inte låta bli att berätta för mamma och pappa. de log och sa att det kändes skönt för dem att höra. att vi två tillsammans kan planera för en framtid. utan självdöd och självdestruktivitet. jippi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0