dagen i dimman.


förkylningen har maxat under natten. idag är jag helt svag och eländig. sovit ingenting. ångest- och panikuppvaknandet lämnade inte mig ifred denna natten. ingen ro alls. och det märks idag.
huvudet är sönderfrätt och kroppen skakar. i kombination med förkylningen från helvetet; inte så jävla pigg.

gårdagens sammanbrott kan jag efter flera timmars tänkande nog förklara. jag var helt utmattad. min stressnivå är inte hög. jag har ingen koncentration what so ever. så gårdagens sociala påhitt tog död på mig.
något att tänka på i framtiden jackie. sluta tro att du orkar mer än vad du kan.
ingen mening med att försöka imponera på omgivningen.

jag har bokat tvättid idag. känns skönt. jag tycker om att tvätta. det sysselsätter mig. kräver minimal koncentration och ändå får jag något gjort.
inferno ikväll (kl. 21.00 på kunskapskanalen). blir att cykla hem till systeryster nicole och se på det tillsammans med henne. sweet.

ja. tack och hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0