bortakväll.


spenderat större delen av kvällen hos föräldrarna. av en slump egentligen.
men det var fint. lugnt. sånt jag behöver. plus att det alltid är skönt att komma hem hit till borgen. bara få andas ut och skaka av sig alla små monster som alltid tycks fastna på mig när jag varit ute.
mamma hade varit på loppis. och jag fick presenter. yey.

imorgon får jag besök. nervöst. men fint.
alltid guld att göra nya saker. jag har ju på många sätt fått börja om från början. och nya vänskaper är mer än välkomna.

för att avsluta;
jag har hårångest. jag var så grymt snygg i mitt röda hår. vet inte vad jag tycker om det svarta alltså.
peppa mig!

och det är ju ändå lördag. jag bjuder på en knarkbild. var god.



Kommentarer
Postat av: amanda

du är ju såklart fin i både svart och rött!

2010-10-09 @ 02:09:39
Postat av: Josefine R

jag gillar det svarta massor! <3 <3 <3

2010-10-09 @ 11:13:41
Postat av: Jackie

åh. ni är så sjukt fina! <3

2010-10-09 @ 21:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0