borta bra men hemma bäst.


dagens blev en heldag med familjen. tanken var att besöka en gårdsbutik utanför växjö. men först hittade vi inte dit. irrade omkring lite i den vackra naturen. sen ringde vi och då visade det sig att de stängde för säsongen förra helgen. attans.
men samlade lite ny energi genom att ta en utomhuspicknick. den medhavda matsäcken på en bänk vid sjön. det blåste isande kallt. men tusen koppar kaffe och ett busigt barn gjorde att värmen vågade sig fram ändå.
sen for vi vidare till emmaus björkå. en timme hade vi att shoppa loss.
det första jag gjorde (givetvis) var att kolla efter mlps. men icke. flera stycken fakies. ja ja. bättre lycka nästa gång.
jag tog med mig ismael och vagnen till kläder- och textilbyggnaden. hittade mig ett påslakanset. som om jag hade fått designa det själv. trettiofem kronor. yes.



lyssnade på veronica maggio hem i bilen. hur har jag kunnat missat henne. jag älskar henne. ska fria till henne när jag ser henne. vilket betyder att jag (antagligen) måste ta mig till stockholm. men det är lungan. i stockholm har jag flera kärlekar. puss.

nu hemma. mina kinder hettar. huvudet dunkar. katten spinner och vill ha kärlek. katten är kärlek.
blir en stor mugg te. sen blir det banne mig snuset sängen boken.

Kommentarer
Postat av: Maria (Fröken E)

Vilket underbart påslakan! Helt fantastiskt faktiskt!♥



(nu ska jag läsa genom din blogg från början till slut (fastän jag började uppifrån nu XD), eftersom jag haft noll tid för sånt senaste tiden, men tänk vad bra det är ibland att man missar tvätt-tider (som var igår, men som jag trodde var idag) för då kan man koka stor kopp te och tex läsa bloggar istället :D)



Ursäkta för flum kommentar! XD

2010-10-04 @ 17:31:32
Postat av: Jackie

men åh. <3 ja, visst var det fantastiskt! ett av mina bästa köp någonsin! :)

och tack, det är fint att du läser min lilla blogg. <3

2010-10-05 @ 00:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0