balkong med sol.


är helt fantastiskt väder ute. fastnade med kaffe i solen ute på balkongen. det är något nästan magiskt med att få solen i ögonen i oktober. och andas den friska luften. kom hit. vi kan sitta bort hela dagarna i solen på filten på balkongen.

sirikatten ligger på sin filt i bokhyllan i hallen. söta djuret.
vi delade på ett wienerbröd när jag kom hem från hälsocentralen.

nightglider är betald och jag längtar. försökte mig på att styra upp en wantlist. men det går inte. det blir tusen ponies. så jag la bara till tre till. alla tre babymermaids.

de är ljuvligt fina och jag vill ha dem. tror jag har sett någon ute på tradera någon gång bara.
men jag väntade tåligt på nightglider i över två år. jag väntar.
typiskt att jag har en internethandikappad familj. annars hade jag haft ponies på min 25-årsönskelista.
istället vill jag av familjen önska mig loppissaker eller presentkort på apoteket. apoteket är min bästa affär.

puss på er.
jag lägger mig en stund i solen på sängen.

Kommentarer
Postat av: Maria

vädret var fantastiskt idag! satt i gräset och gjorde en lövgrop (istället för varggrop) med tre rara ungar med solsken mot kinden. det var finfint det.



trevligt det är med samlande btw. det är kul att leta o vänta, särskilt när det lönar sig till slut!



2010-10-11 @ 20:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0