11.03


jag har gett upp det här med att försöka få rutin på sömnen. jag får ingen ordning på den. den trilskas och är förbannat envis. lite som jag. kanske inte så konstigt då - att vi inte kommer överens. vi somnar som ovänner.
och det är väl det en inte ska göra.
sen ligger vi i sängen och irriterar varandra. tur att vi har gullekatten som spinner och värmer oss under kaosnätterna. älskade sirikärleken.

och helgen närmar sig. den bär med sig storslagna planer.
jag hoppas spendera helgen tillsammans med kära vännerna. jag har gett mig fan på att jag ska skratta mig dubbelvikt. glädjetårar ska rinna samtidigt som jag dansar.
jag dansar bara nykter. nu för tiden. men det är ingen fara. när jag försöker dansar onykter så har jag en tendens att tvinga mina vänner att ringa 112. inte så party.

nu tvättar jag. fint att börja dagen i tvättstugan. sorterar i huvudet samtidigt som jag sorterar tvätten. en fin sysselsättning. nästan min favorithobby.
sen möta upp miss nicole. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0