ullared november tvåtusentio.


shit. igår var jag i ullared. vilken sjuk grej. först bussresa. sen komma fram till alla kundvagnar och hysteriska trängselkunder. huua. leksaksavdelningen stod helt stilla. ingen kunde röra sig. varken fram eller bak. vänster eller höger.
det tog sina timmar att till slut komma fram till kassorna. stå där drygt en halvtimme och sen äntligen få betala. handlade väl för nästan 1.500 kr.
sen - komma ut och kunna röka dricka äta snusa.
och sen var det bara bussresan hem. sov en stund - halvt lutad mot min nyfunna pojkvän.
av någon anledning valde jag packa upp och packa in allt när jag kom hem. men jag fick till ett bra system så det gick lätt och snabbt.

och sen var jag helt knäckt. hela kroppen värkte. blev sängen. tog ett tag att somna och sömnen under natten har väl varit lite sisådär.
nu har jag iaf lämnat sängen. påklädd och fortfarande rätt knäckt. ryggen värker som en röv och huvudet dunkar.
får bli frukost lite senare. först kaffe och cigarett på balkongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0