hur gick det till egentligen.


tänk att en liten svart katt kan göra så mycket.
utan siri vore kaoset ohanterbart.
jag hade inte haft någon direkt anledning att kämpa och orka leva ett bra liv här hemma.
men nu, tillsammans med siri, har jag en stabil grund. och jag försöker balansera på den tunna linan så gott det går. för jag vet att jag alltid kommer ha den lilla pälsbollen nära intill. varm och högt spinnande.
en liten som kommer springades och möter upp mig i hallen när jag kommer hem.

fina sirikärleken. du läser inga bloggar. men jag tror att du vet. ändå.
och ja. jag är en kattmänniska. crazy catlady. and damn proud of it.



Kommentarer
Postat av: moster A

katter är bra för oss som tänker mycket. dom ger så mycket men begär inget tillbaka. jag ska också ha katt någon gång i framtiden,älskar dom och dej. Var rädd om dej vi ses

2010-11-15 @ 21:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0