fuck me valerie.




äntligen fått hem mitt alldeles egna exemplar av scum. lycka.
känns som en bra 25-årspresent till mig själv. nu gäller det att läsa färdigt boken jag precis börjat på - sen ska jag ligga i soffan och läsa valeries ord och tänka hennes tankar.

har promenerat ute i snö(o)vädret idag. flera gånger faktiskt. och jag måste erkänna att jag gillar det. snön absorberar alla ljud. det blir en sån mättad tystnad - jag tycker om den tystnaden. och sen att snön lyser upp mörkret är ju inte så fel det heller. utomhusmörkret skrämmer mig mindre när det ligger snö på mark träd och hus. det känns fint - med tanke på att jag kommer cykla mycket mer sällan nu under vintern. annars har jag cyklat mig igenom utomhusmörkret.

tänker inte skriva några ord om det som river inuti.
vägrar att ge det något utrymme ikväll. dagen har varit så fin. nicole är så jävla fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0