bulletproof.


(psykopat-)grannen kräver mig på pengar. han nöjer sig inte med att själv skicka sms, nej då. hans nya är att be kompisen att ringa mig sent på kvällen. han ringer inte bara en gång - han ringer om och om och om igen. jag vägrar svara och blir istället smsbombad. där jag krävs på pengar. och jag ska inte ta det som ett hot. nej då, inte alls.
men pappa styrde upp det hela. och jag antar att fega grannen har svansen mellan benen just nu. ynkrygg.

annars har fredagen varit ganska relaxed. hälsocentralen och antabus var första anhalten på morgonen. det gick bra. den charmiga sjuksköterskestudenten tog hand om blåsandet och shoten idag. han är jättebra. pratar och är avslappnad. han kom t.o.m. ihåg att jag varit i ullared - så han frågade hur det gick osv. i like.
sen vimmerby och psykologen. vi pratade mest om hur grannen har lyckats sprida skit i mitt liv. men det gick bra. fyrtiofem minuter går alldeles för snabbt vissa gånger. idag var en sådan gång.
sen en snabbis på stan. handla lite smått. hittade tre femkronors-pocket på röda korset. det gillar vi.
och så hittade jag lite bokmärken med (G3.5) my little pony på leksaksaffären. glittriga. jag unnade mig två ark av dem faktiskt.

sen två kaffe på stationsfiket i vimmerby. vänta på tåget som förstås var lite försenat.
efter en kort tur in på konsum så cyklade jag hem. lite frukt och lite dator. sen bar det av hem till föräldrarna. där bjöds det på tacos. sjukt längesen och sjukt gott.

nu hemma. mätt och rätt glad ändå. ska skriva färdigt här - obviously - sen ta ett bad. med tusen bubblor och skum som svämmar över hela jävla badrummet. because i'm worth it!
det blir tvättstugan imorgon. har massa smutstvätt. känns fint. tvätta är avslappnande och jag tycker om hur lägenheten luktar av sköljmedel när blöt tvätt hänger här hemma och torkar. ska gå i myskläder hela långa dagen imorgon. jag svär.

puss
på er som läser och puss på er som jag hjärtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0