20.57


sovit bort några dagar. antagligen pga höjd dos sömnmedicin. blir lagom såsig i skallen och går runt som i en dimma. men det brukar släppa rätt snabbt.
tycker inte om att tappa orken så totalt. det lockar fram ångesten. och har en noll energi så blir det lätt att ångesten får härja fritt = no good.

sirikatten vill gärna ligga på skrivbordet när jag sitter här. hon spinner högt och kryper ihop till en liten svart luddig boll. vad vore dagarna utan siri. hon är bästa medicinen. utan att hon vet om det själv. mitt lilla hjärta.

handlat hem mat idag. måste börja äta. ordentlig mat och vid rätt regelbundna tider.
får ju knappast någon energi av enbart kaffe och digestivekex.
ska maxa på frukt och proviva. knäcke och mozarella. börja med lite i taget. eftersom aptiten aldrig riktigt vill infinna sig. jag undrar vart den tog vägen. kanske råkade den följa med under magpumpningen. komsi komsi aptiten.

nu när det är mörka dagar så tänds det ljus här hemma. på några få ställen som inte sirikatten kan nå. även balkongen har fått sig lite mysljus.



ni får nöja er med det här lite halvkassa inlägget. ska se house nu vid nio. sen måste jag försöka lägga mig. ska ner till hälsocentralen och blåsa plus antabus redan klockan 08.30 imorgon. härligt.
fan om det är snöblask imorgon bitti. orka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0