10.36


jag blir fortfarande kontaktad av grannens kompis.
och igår när pappa pratade med grannen - så hävdade han att han inget visste om någon kompis som kontaktat mig.
men den där kompisen hävdar att han "jobbar åt" grannen. att han bara gör sitt jobb. härlig sits han satt sig i den där grannen. hycklare och ynkrygg är vad han är. allt är så genomskinligt och han verkar inte ens ha fattat det själv.

annars - jag vaknade tidigt imorse. blev att sträcka sig efter boken och läsa några kapitel. siri har varit mysig hela morgonen. legat bredvid mig i sängen och trängts. helt fucking underbart att ha en liten mysboll bredvid sig.

vid elva ska jag ner till tvättstugan och tvätta dagens två första maskiner. har drösvis med tvätt. men känns skönt att ha något planerat för dagen.
kanske blir en cykeltur till willys. men det beror på hur vädret vill bete sig idag. nu är det blött ute. och det verkar vara (snöblandat-)regn som faller ner. inget cykelväder precis.

och det bästa; jag har ro i kroppen idag. det känns hur fint som helst. ångest panik och oroligheter känns långt borta. ska göra mitt bästa för att lugnet ska hålla i sig hela långa dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0