jag är fågeln på kvällskvisten.


har precis kommit hem från mamma. det var en skön promenad hem. den må vara kort - men den ger så mycket. den fantastiska kalla luften och sen att kunna gå bort springet i kroppen.
nu hemma. har massor av smålampor tända här inne. mörkret där utanför ger allt en sån härlig kontrast. jag kan nästan känna på den.
kvällsmedicinen är tagen och jag ska göra en kopp koffeinfritt kaffe. sen blir det sängen.
har läst ut vicky jaggers bok - så jag måste välja ut en annan att börja läsa ikväll. har en del, så det blir nog inga problem.

och - en liten grej till; jag trivs så himla fint här i mitt gryt. jag känner trygghet här. trots kaoset så vet jag att det sitter lugn i väggarna här hemma. det är guld.



Kommentarer
Postat av: Maria

du har det så grymt mysigt! jag blir allt mer förälskad i din lägenhet :D

2010-12-05 @ 15:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0