gospojkar, ponyköp och dämpa min ångest.


har varit hos moster och barnen. de mest fantastiska barnen som finns.
jag hade dem båda två i dubbelsängen. vi tittade på film och skrattade. som jag älskar de två pojkarna. jag skulle ge mitt liv för deras skull.
det var nog bra för mig att komma hemifrån en stund. få lufta tankarna lite och lägga undan det jobbiga några timmar.
men lika skönt var det att komma hem till sirikatten. här hemma behövs inga fasader. inga skyddande murar eller sköldar. naket och hur jävla deppigt som helst. utan att det egentligen påverkar mig.
det är det där att slippa låtsas för en stund. andas riktiga andetag och ha blöta ögonvrår utan att dra till sig blickar eller frågande munnar.

och - jag spontanköpte en pony på tradera tidigare idag. ett "köp nu"-erbjudande. jag klickade så glatt på "köp nu", så efter den sjuttonde (då jag får pengar) någon gång så kommer min chuck'e'cheese-baby pony att landa i brevlådan. yey.
slänger in en av bilderna som säljaren hade lagt upp på tradera.



har lite bröd i ugnen. ska göra lyxiga mackor med basilikaost och tomater.
krypa ner under filten här i soffan och ha en myskväll med sirikatten. som balsam för den trötta själen.
och precis vad jag behöver. har tagit min kvällsmedicin också - så jag hoppas att den rivande ångesten försvinner snart. den är inte på något sätt välkommen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0