fortfarande tjugofyra år.


jag kan inte sluta gäspa. är verkligen hur trött som helst. trots att jag faktiskt sov en stund sent i eftermiddags.
varit hemma hos föräldrarna och ätit middag. med mig hem fick jag en tidig födelsedagspresent; en parfym som jag själv valt ut. yey!
och när jag kollade posten hittade jag ett rosa kuvert från arlene. innehållande ett brev och två presenter. ett halsband och en tyg-sticker. det är de små sakerna som gör det. tack så himla mycket love.

och jag har haft syster nicole här på kaffe och prat idag. mycket prat om henne soon-to-be hundvalp frank. jag längtar tills vi (haha. ja - vi!) har en hund igen. och speciellt en liten rottisvalp.
här hemma har katten börjat med en ful ovana - leka med mina ponies. aja baja siri! men som om att hon lyssnar, njae. men det är väl inte hela världen antar jag. hon gör som hon vill. punkt.

imorgon är det födelsedag. och jag ska vara barnvakt åt mina favoritpojkar. det ska bli fint. längesen jag var barnvakt en längre stund. och de är så härliga. jag behöver saker som suddar bort det svarta.

men, nu ta kvälls- och nattmedicinen. orkar inte vara vaken.
ska krypa ner under täcket med boken och snuset. min vanliga natt-ritual. och jag ska inte ge ångesten något utrymme alls. jag har bestämt mig för att inatt ska jag sova - ostört!

Kommentarer
Postat av: Jossi

småttingar kan verkligen göra än glada o lysa upp mörka stunder! ta hand om dej :) kram!

2010-12-10 @ 21:53:04
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0