födelsedag tvåtusentio.


dagen = min tjugofemårsdag spenderade jag med mina småkusiner.
var barnvakt från kl. 17.00 - 01.00 ungefär.
är helt slut. men kan inte riktigt varva ner och somna. tog mina kvällsmediciner senare än vanligt eftersom jag ville hålla mig vaken tills moster kom hem från jobb.

och en kort summering av dagen; en massa fina gratulationer, stopp i toaletten = vatten på hela golvet, mamma och jag såg en spännande fransk film, jag vann en julklapp från lush = total lycka, skurat badrummet efter att vaktmästaren varit här och fixat läckaget från toaletten, gjorde två honungsmackor när jag kom hem... och nu ligger jag i sängen.
det där får räcka. jag måste försöka sova.

jag har haft en fin tag. trots mycket ångest och noll stresstålighet. tack mamma för att du hjälpte mig med barnen.
imorgon blir det ett mini-kalas här hemma med familj. fint med små firanden.
godnatt allihop. ska ta en sista natt-tablett och hoppas på att sömnen snart kommer smygandes.

shu lu lu lu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0