fantastiska natt.


fy fan - jag har sovit så jävla bra inatt!
hade lite svårt att komma till ro, men när jag väl somnade då sov jag. har inte vaknat någonting alls under natten.
och när jag väl vaknade i morse så låg siri och sov på den andra kudden. mitt lilla pälsknytt.
jag var visserligen apa-trött, men var tvungen att gå upp. plocka i ordning lite här hemma och sen åka till willys och handla lite grejer till dagens kalas. och jag diskade en monsterdisk också. det hade visst blivit en hel del.
fast att diska har jag ingenting emot. det är som att tvätta. det lugnar mina nerver och jag får en lugn stund med färgglada tankar. sånt gillar vi.

puss på lisa som är så fantastisk. jag har tänkt mycket på dina ord under helgen. tack.
nu ska jag dricka upp mitt kaffe samtidigt som jag tar en pinne på balkongen. ciao.

Kommentarer
Postat av: Nicole

fan så bra att du äntligen fått sova!! :D hoppas det håller i sig! <3

2010-12-12 @ 14:46:08
Postat av: maria

men vad skönt! :D en bra natts sömn gör så himla mycket <3

2010-12-12 @ 15:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0