en tisdag.


hej och hå. hej och hå.
har inte gjort ett skit idag. men har heller inte behövt göra något. så det var väl bra.
förkylningen verkar ge efter lite nu. ingen värk i vare sig huvud eller bihålor. det hurrar vi för. var lite orolig att jag skulle vara dålig över nyår också.
arlene kommer med bussen från västervik imorgon. fint att ha henne här några extra dagar faktiskt. bara vara och bara få ha henne för mig själv.
sen firas nyår här hemma. ska bli en fin kväll, tillsammans med nicole och arlene. i like.

har en katt bredvid mig i soffan. hon spinner högt och är gosig till tusen.
får bli att sitta kvar i soffan en stund - sen ska jag baka en omgång muffins. har verkligen hittat tillbaka till bakglädjen igen. jag älskar ju att baka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0