antabus och psykolog avklarat.


nu är det helgen som ska klaras av. jag är låg. orkar ingenting. men var det skönt att prata hos psykologen. att få vädra och kunna vara arg och ledsen. jag fick lätta på trycket och försöka sätta ord på allt som pågår. där innanför och det som sker utanför mig och mitt.
och nästa gång hos psykologen blir inte förrän den sjuttonde december - så det var nog bra att jag svämmade över idag. jag lämnade psykiatriska öppenvården med två dosetter mediciner och en jävla massa att tänka på.

nu är jag iaf hemma. ska kolla runt lite på mina favoritforum och sen blir det sängen med nyköpta boken. jag läste ut förra boken (maskrosbarn av sandra gustavsson) på tåget in till psykologen, så jag var tvungen att köpa en ny bok som jag kunde börja läsa i när jag kom hem.
det blev i det tysta av vicky jaggers - på framsidan står det "en sann och ovanlig berättelse om syskonincest". ska försöka att klara av den. djävulska värld.

och nu, som sagt, blir det sängen boken och snuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0